Johannanystrom

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Johanna Nyström - 29 april 2012 21:17


Haft fullt upp hela dagen. Direkt på morgon när vi hade vaknat gasa vi till Vännes där Matte hjälpt mig byta till sommardäcken. Sjukt hur mycket finare bilen blev med snyggare fälgar. Sen plockade jag upp syster och körde in i OK hallen och tvätta upp den, sen G-byn där jag städa invändigt. Mycket blank & fin blev den :) Synd att M kört sönder fronten och att en har backat in i den så baklyset förstör. På tal om baklyse måste jag fara till Luleå och köpa nya. Lär väl få böter så fort polisen är i byn bara för att dom kan. Sen får M försöka fixa ny front när han satt sönder den och så snabbt som allt är fixat ska den säljas. Tror jag iaf. Eller jo, den ska säljas. Vill ha nått nytt. 


     

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards