Johannanystrom

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Johanna Nyström - 1 april 2012 20:51


April april din dumma sill ......


Har ännu lyckats "slippa" bli lurad idag och det tackar vi för! Har inte heller lurat någon men håller på fundera ut något bra som jag ska lura Matte med innan kvällen är slut ;) Hehe!



Igår blev det lugna puckar. Ragga i bmwn, såg BB och tog det lilla lugna. Laddar upp inför påsken ;) 

Idag däremot kände jag direkt jag vakna att jag ville till Luleå och shoppa så efter att jag och Matte varit till G-byn en sväng och druckit morgon kaffet så gasade jag och syster till Luleå. Sjukt bra att dom har börjat ha öppet affärerna inne i stan :) Fynda mig 4 linnen, en sjukt snygg sjal, nagellack, 2 parfymer, solfilm och en grill. haha. Så nu jävlar ska det grillas här. Hade förresten kunnat shoppa ännu mer men det mesta jag ville ha så fanns inte min storlek :( Synd som fan. Men får ta mig en till lill tur inom kort. Lär ju komma in massa nytt också. 



Nu blir det chill iallafall, ladda inför jobb 7.30-16 imorgon och när jag slutar imorgon så är lägenheten färdig tapetserad får jag hoppas, nästan hela iaf. Skulle göra min vecka :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards