Johannanystrom

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Johanna Nyström - 15 april 2012 17:03


Skit väder, skit söndag, skit förkyld. 


Fan så less jag börjar vara på att vara förkyld till och från. Hinner vara frisk en vecka innan jag blir sjukt igen. AAAH! Sjukt jobbigt. 


Helgen är nu iallafall över och igår var det tänkt att vi skulle till Wilhelmina men redan i Töre ångra M sig så vi for bara till Luleå och såg just på biltema. haha! Kvällen spenderades i G-byn hos mina päron där jag gosa och lekte med ny hunden. Så sjukt söt och snäll kille de är :) Och efter att ha hängt där nog länge blev det filmtajm hemma hos mig och Matte tillsammans med Ida och David. 


Söndag idag och har hunnit vara med Helena på Vippa och sen hängt i G här jag ännu sitter. M hitta en annan skoter så han har farit till Arvidsjaur och hämtat den med Jp. Så orkar inte vara hemma. Blir så tomt och tyst. Och här får jag leka med Zalo de stunder han inte sover :) 


Nu blir det chill som fan. Har ont i magen och är förkyld så måste ta de lugnt så man orkar jobba imorgon. Har köpt en bingolott så jag kan spela ikväll. Satsar på att bli miljonär! ;)

Av Johanna Nyström - 15 april 2012 17:02


         

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards