Johannanystrom

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Johanna Nyström - 21 april 2012 14:21


Blev riktigt kär i de här solglasögonen från G&B som finns på lensway.se för endast 1199kr. 

D&G - DD6075-1018 13 hos Mylovebasket




Tänk glida omkring i de här i sommar? Vilken lycka! Sjukt snygga med en silvrig metallbåge och med brunmelerade skalmtippar som gör att alla konturer och formgivna detaljer syns.

Dom skulle nog passa utmärkt nu när jag färgat håret dessutom! ;) Vill ha!

Av Johanna Nyström - 21 april 2012 13:45


Dagarna bara susar förbi. Jag hinner knappt med. 

Nu är det redan lördag och snart måndag igen. Shit alltså. 


Har jobbat hela veckan som varit och igår efter jobbet blev det snabbt att fixa sig för att sedan fara till Jp som fyllde år och bjöd på tårta. Blev att vi satt där ett lill gäng och drack lite också. Trevligt trevligt!


Idag har jag bara legat hemma i soffan och sett igen missade avsnitt av BB. Och nu är jag i G-byn och brottas med lillen. Håller på fundera på vad man ska ikväll. Lugnt blir det iallafall när man tog sig nån mun igår. 


Har ett enormt sug efter att tatuera mig men det verkar inte gå vägen riktigt. Hmmm.. Funderar på att pröva fara till Boden till han alla talar om som tydligen ska vara sjukt duktig. Roligt pröva någon ny :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards