Johannanystrom

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Johanna Nyström - 13 april 2012 21:30


 

Av Johanna Nyström - 13 april 2012 20:58


Efter att ha legat hemma i soffan hela dagen så kom Matte med ett förslag när han sluta jobba. Att jag skulle skruva ihop grillen så skulle han fara handla kött m.m Trodde det ska vara tvärtom? haha. Men sagt & gjort. Fick ihop grillen och sen tog vi fram nå stolar och grilla här ute. Sjukt mysigt :) 


Nu ligger jag dock i soffan igen..... Men kommer som inte på nå man kan göra? Ska ringa mamma och höra hur söt valpen är och hur de går för dom. Dom har nog hämtat han nu och ligger i stugan å myser skulle jag tro och tidigt imorgon börjar dom rulla hemåt. Hur jag längtar till Söndag :) Hinner inte se sötnosen imorgon för jag och M far tidigt på morgonen till Wilhelmina för att byta bort bmwn i en skoter. Lite dumt tycker jag nu när säsongen är över och det är nästan ett år kvar tills man kan köra igen men killar ni vet ;) Fast förstår ändå, är bäst köpa skoter nu när alla vill bli av med dom och dom är låga i priset. Men bilen kommer jag sakna, för den är sjukt fin... 


 

Av Johanna Nyström - 13 april 2012 10:44


Otursdagen.. Jag bara väntar på att oturen ska slå in för mig idag. 


Gårkvällen avslutades iallafall med att jag blev bjuden till Helena på tårta eftersom hon fyllde åt igår. Och sen blev det att invänta sömnen i soffan till filmen Se upp för dårarna som gick på tv. 

Vad som händer & fötter idag har jag faktiskt ingen aning om? Är sugen på roliga aktiviteter ikväll så ska höra med Matte vad han säger när han slutar jobba. Har förresten sovit som en prinsessa inatt i renbäddad säng, riktigt härligt! :) Så idag känner jag mig utvilad. 


Nu ska jag glo lite BB innan man börjar fundera nå mer uti kvällen. 

*

Av Johanna Nyström - 13 april 2012 10:42


   



Världens bästa morfar & sötaste Tigro <3      

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards