Johannanystrom

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Johanna Nyström - 4 april 2012 06:54


Innan jag får helg. Jobb idag & imorgon men sen tar jag helg. Härligt! :) 

Påsken är snart här och jag hörde nå rykten om att dom lovat skit väder hela P? Stämmer det? Måste verkligen kollas upp, jag hade ju planerat att inviga grillen. äääh, nog vettja de löser sig ;)

Idag blir de iallafall jobb 7.30-16 Sen MÅSTE jag fixa till här hemma. Allt är huller & buller när vi fått tömma hall & kök. Men nu är det äntligen tapetserat klart i hela lägenheten och det blev sjukt snyggt :) Känns ut mycket större och finare. Bilder kommer upp när jag fått allt på sin plats. 


Håret då? Slingorna blev jätte bra, precis som jag ville ha dom, så STORT TACK till Annika som hjälpte mig. Men problemet är att håret är så ljust, är sjukt ovant och känns ut konstigt. Eller för mig är det ljust, alla andra som är blonda är det nog mörkt för. Vet inte riktigt vad jag tycker? Men ska pröva sminka mig sen idag och ta på mig finare kläder för att brukar se bättre ut då :) haha. Bara jag som tycker så eller? Men hur jag än väljer att göra, behålla det ljusa eller göra mörkt hår igen så måste jag vänta ett tag. För mitt hår har tagit sjukt mycket stryk nu. Måste klämma in en klipp tid för topparna ser ut som fan själv. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards