Johannanystrom

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Johanna Nyström - 10 april 2012 14:03


För att dra en lång historia kort.


Druckit dagarna i 3. Umgåtts med underbara vänner, åkt raggarbil långt in på natten, dansat, sjungit, grillat, skrattat, druckit gott, njutit, varit lycklig, varit glad och haft det bäst! 

Haft en riktigt bra påsk, men skönt att den är över nu ;) 


Dagarna efter påsk, alltså söndag och måndag (igår) har jag provat på fiske lyckan med först Matte, Ida och David. Sen igår med mamma, Ida, Anna-lena m co. Pimpla är underbart. Speciellt när det rycker i spöt och man får dra upp firren. Sjukt kul. Har även hunnit få mig färg i ansiktet när jag varit ut. 



Nää, snör upp lite bilder i nästa inlägg. Har brådis. Ska gasa till Kalix nu med Vicky och Malin för att se Titanic i 3D. Tror ni vi kommer gråta ihjäl oss nå? Vicky skrev förresten till mig att just idag, precis idag är det 100 år sen titanic lämnade hamnen. Sjukt. Helt sjukt känns det.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards