Johannanystrom

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Nyström - 6 maj 2012 19:51


Fick ingen med mig till H eller L idag så är lite less. Hade velat spendera pengar på massa saker. M & jag har ju lite nya planer inför vårat hem så hade velat börja köpa nya saker. men men. Har jag tur kanske jag slutar tidigt nån dag i veckan och kan fara en snabbis. 


Har istället idag då börjat rensa i alla skåp och lådor. Shit så skrot man samlar på sig. Har förrådet kvar men de får M gå igenom för är mest hans skit saker där i kartonger som vi inte ännu packat upp sen vi flytta :P Har nyss varit snört glas och annan skit så for just till G-byn för att dricka en kaffe kopp. Tänkte väl gasa hemåt snart och städa och hänga tvätt. Disken får fan Matte fixa bort sen. 


Jobb imorgon 7.30-16 . Härligt härligt! :) Kanske man hinner med en solning efter jobbet också?

Av Johanna Nyström - 6 maj 2012 12:46


Skit väder. Trodde vintern var över och sommaren snart här. Nej nej nej, inatt har det vänt. 

Så nu idag när vi har sånt här piss väder hade det suttit perfekt med en lill tur till Happis eller Luleå. Vill shoppa. Ojoj! Blir tokig. Ingen vill komma och jag vill inte fara själv. Fan att ida fick jobb idag annars vet jag att hon hade kommit med mig. Skit. Nåja, kanske väder inom kort, är ju öppet till 20? ifall någon vill? Hör av er! Annars ska jag bara ta de lugnt, vara här i G-byn ett tag och umgås med familjen. 


Igår blev det iaf lugnt & skönt. Jag och Matte for till Dan och Camilla och fika & surra. Sen hitta vi en film att se, Contraband. Sjukt bra film, rekomenderar absolut att se. Och efter filmen var slut gasa vi hem i snöstormen. 

Av Johanna Nyström - 5 maj 2012 14:47


Fattar inte varför det alltid ska vara skit väder när man är ledig? Regnar och blåser. Jävla piss. 


Lördag idag och vette bubblan vad som händer idag/ikväll? Umgås med min karl iaf, men mer vet jag inte. Känns ut skönt att jag dissa pite, varför fara när man inte har någon lust alls? Nää, då stannar man hemma och har de bra istället :) Kommer ju tusen fler tillfällen. 

Igår spendera jag iallafall kvällen med tjejerna, Annikax2, Frida, Daniella och Ellen. A.L bjöd oss på go fika och där blev det en massa surr och skratt innan vi for ut på byn en sväng och såg. Sen när alla skulle hem blev det filmmys med M. 


Har förresten nyss sett BB och fyfan så jävla dum i huvudet endel människor är där inne. Helt sjukt. Marcelo borde få sig ordentligt med stryk. Satan vilken idiot. Det stör mig att jag bara kan sitta och se på och inte göra ett skit åt saken. Det gör mig förbannad. Haha, löjligt som fan men jag hatar sånt där. Ni som ser vet vad jag menar. 


Nää, nu ska jag försöka göra något åt mitt hår som står åt alla håll & kanter. Hejs!

Av Johanna Nyström - 4 maj 2012 10:55


Och snart tar jag helg. Ska bara och jobba sist timmarna för den här veckan, 11.30-14 Kort dag vilket känns underbart! :) 


Håller på fundera på vad man skulle ha gjort ikväll? Är sugen på massa saker men sen om någon nappar på mina förslag är ju en annan sak. Vi får se, ska försöka styra upp något sen när jag slutat. 


:)

Av Johanna Nyström - 3 maj 2012 21:44


Råkade beställa hem en klänning och ett par skor från Nelly.com :) Det händer så lätt. 

Nää men på riktigt så är jag värd det och är faktiskt längesen jag shoppat nu så ;) haha


Har iallafall jobbat idag och efter jobbet for jag till Dan och Camilla och hälsa på. Trevligt trevligt! :) Och efter ett samtal om mjukglass eller mest såsen på glassen så var vi ganska snabba på att gasa till Fenix och köpa varsin ;) SJUKT gott. Sen har jag bara hängt i G-byn och varit hundvakt åt Zalo en stund. Sen kom Matte dit och vi tog oss en promenad genom byn. Riktigt härligt men synd att det ska blåsa så. 


Fredag imorgon. Veckan har gått så snabbt när man var ledig både måndag och tisdag, men ska bli skönt med helg och lite ledighet. Känner mig ovanligt trött och sliten. Vet inte vad det är med mig men känner mig inte alls som jag brukar. Nästan alltid trött och slut, mycket mer än vanligt iaf, sen att jag varit nykter typ en månad nu (tror jag) är ju sjukt? haha. Men behövligt. Känner mig inte alls sugen på att dricka, men kanske jag är skrämd sen här tidigare då jag låg död i fosterställning och spydde till halv fyra en eftermiddag? Eller så har jag börjat inse att man inte behöver festa för att ha kul. Har gjort så mycket roligt på senaste tid, nykter. 


Av Johanna Nyström - 2 maj 2012 21:00


Onsdag och snart helg igen. Sjukt :) 


Har jobbat idag i vanlig ordning. Efter jobbet for jag sola och sen ikväll har jag umgåtts med fina Helena. Nu sitter jag hemma och är slut, har hängt tvätt och ska nu spendera resterande tid med att ta de lugnt så man orkar upp till jobbet imorgon. 


Sitter förresten och drömmer om hus. Renovering och hela kittet. Fan varför är man inte rik? Eller har fast jobb åtminstonde. Fan fan fan.. 


Hitta förresten Zalo mellan Tv-bordet för någon dag sedan. Så söt! :) haha




 

Av Johanna Nyström - 2 maj 2012 20:51


Nu har jag äntligen fått tummen ur röven och fotat hur resten av lägenheten blev efter tapetseringen.


Hall Före

     


Efter

   

Måste bara få upp speglarna.


Kök Före 

   



Efter  

     



Gud vilken skillnad tapeter gör. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards