Johannanystrom

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Johanna Nyström - 21 maj 2012 16:31


Lördagskvällen blev riktigt bra. Började den med att fara äta på Thai med Matte, Dan, Camilla, AndréW och Elin. Sjukt gott. Sen förfest hemma hos Vicky med hon och Veronica. Sen innan vi skulle ut kom vi på i sista sekund att vi kanske kan låna Mattes chrysler så jag låtsades fråga och snäll som han var fick vi :) Underbara karl. Det gjorde kvällen. Och hade riktigt kul och var sjukt glad trots att jag varit emot cruisingen. Så jag ångrar inte en sekund att jag for ut och hade det sjukt bra med alla underbara. Det enda jag ångrar är att jag drack alldeles för mycket och var säng liggandes hela gårdagen till klockan 17 då jag hade slutat spy och huvudvärken var borta. Vilken mardröm det var. Fyfan säger jag bara. Men M var lika dålig så hade ju sällskap i sängen hela dagen så ;) haha. 



Idag har jag jobbat i vanlig ordning och har kommit hem för en stund sen. Ska snabbt snöra i mig lite mat för att sedan gasa till Malin med Vicky. Måste bara passa på att säga att jag har världens underbaraste vänner, familj och världens bästa & finaste pojkvän <3

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards