Johannanystrom

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Johanna Nyström - 1 maj 2012 14:15


Ny månad, nya tag . . .


Maj och nästa vecka fyller jag år. Sjukt, helt sjukt. Tiden går så fort. Ofattbart. 

Valborgs "firades" iallafall lugnt för min och Matte´s del. Och tacka fan för det. Tycker valborgs var mer "uppskattat" när man var i 14-16 års åldern. Det har börjat dö ut nu mer och mer. 

Vi spenderade iallafall kvällen i Vännes med att bygga ett "skotergarage", eller skjul kanske det heter. Sen grilla Johnny korv och bjöd på. Riktigt mysigt! :) Sen ladda vi ner någon rolig komedi och hade de mysigt. Riktigt bra kväll. Lugn & skön. 


Idag började vi dagen med att inviga den nya Thairesturangen. Och shit vilken god mat. Jag rulla ut därifrån. Och just nu sitter jag i G-byn och funderar på vad jag skulle ha hittat på? Är rastlös och vill göra tusen saker. Helst på samma gång. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards