Johannanystrom

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Johanna Nyström - 23 maj 2012 20:51


De 3 dagar som hunnit vara av den här veckan så har jag hunnit vara riktigt hurtig tillsammans med Matte. Vi har tagit oss en kvälls prommis varje dag, fast ikväll var han för trött men det hindrade inte mig. Var faktiskt riktigt skönt gå själv och jag fick ju gå i min egna takt som han annars klagar över att jag går för fort :) haha. Men jag springer nästan när jag går. Nää, hann då rensa hjärnan rejält och smida planer om nu och framtiden. Tänkte försöka vara duktig och ta en prommis varje dag eller mån-tors och söndagar om jag inte har annat för mig. 


Annars jobbar jag i vanlig ordning. Har även hunnit hänga med Vicky och Daniella en stund idag. Och suttit ute i solen efter jobbet i ute möblerna och druckit kaffe med Matte och Jp.

Och de ska jag säga var underbart! 


Nu blir de då chill som fan. Slå på tvn och glo innan man kryper ner under täcket med världens bästa <3


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards