Johannanystrom

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Johanna Nyström - 28 maj 2012 21:02


Dom senaste dagarna & veckorna har jag funderat mycket på vad jag vill med mitt liv, vad vill jag göra? var vill jag bo? vad vill jag jobba med? vill jag utbilda mig? Till vad isf? Har jag orken? Jag kan ju ändå inte leva på att vara vikarie och som det ser ut så har jag inte lika mycket jobb till hösten. Jag önskar så innerligt att jag hade ett fast jobb som man trivdes på. Att man har en "säkerhet". För tycker det är sjukt jobbigt att inte veta hur mycket man får jobba, när, var, hur. Speciellt när man har lägenhet, bil, mat, osv som kostar. Det tar faktiskt mycket på en att alltid fundera uti sånt. Jag trivs så sjukt bra där jag jobbar nu men att börja läsa nu i 3,5 år känns ut sjukt trist, jobbigt. Jag hatar verkligen allt som har med skola att göra och jag känner mig själv så bra & vet precis hur jag funkar när det gäller skola, läxor, plugga. Såna här funderingar kan driva mig till vansinne men även göra mig sjukt deprimerad, speciellt när man ligger där i sängen och ska till att sova och alla tusen funderingar dyker upp.



Ikväll när klockan slår 22.22 ska jag önska mig att inom ett halv år ringer någon och erbjuder mig ett fast jobb med full lön. Jag skulle bli överlycklig!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards