Johannanystrom

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Johanna Nyström - 29 maj 2012 22:43


Fan fan fan. Så jävla död och ändå sitter jag här och ...... BLOGGAR! Hemskt. 


Jobbat hela dagen till kvart i fyra då dom skicka hem mig lite tidigare eftersom jag inte alls var i form. Huvudvärk/tung i huvudet, varm och frös. Så gasade till G-byn och vila, åt mat. Sen kändes det bättre så for med Ida och David å såg på en lägenhet som dom tog och fick på direkten så jaaa, där har jag varit hela kvällen och städat uta fan och kört lite saker. Så nu är vi typ grannar, inte många meter bort från varandra :) 


Nu blir det iallafall sängen och fan så härligt det ska bli. Är D Ö D ´S trött. Fattar inte varför jag hållt mig vaken såhär länge. Blir iaf Ikea imorgon med Helena och syster, fick ledigt från jobbet så det passa perfekt :)



GODNATT!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards