Johannanystrom

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Johanna Nyström - 17 maj 2012 16:13


Vilket skit väder! Regn regn regn . . .


Finns inte mycket man kan göra såna här dagar. Har legat inne mestadels förutom en stund då jag och Matte for till Vännes. Sen har jag varit i G-byn och bara tråk-glott. I brist på annat. Höll på dö där ett tag av ensamhet men gick ner till morfar en sväng och nu ligger jag hemma i soffan och drömmer mig bort till varmare ställen. Väntar på att M ska komma hem så vi kan laga nå mat innan jag klockan sex ska till Malin med Vicky och färga hennes hår :) 


Är för övrigt riktigt piss less, less på allt och känner mig sjukt nere men vet att det ändras så fort jag kliver in genom Malins dörr. Älskar mina vänner och är så otroligt tacksam att jag har dom. Man har inte en tråkig sekund med dom <3



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards