Johannanystrom

Alla inlägg under juli 2011

Av Johanna Nyström - 4 juli 2011 17:06


Måste tipsa om en film jag såg igår i brist på annat. Den var sjukt bra :)


 

-

Av Johanna Nyström - 4 juli 2011 17:00


Gissa om jag var nå trött på morgon när alarmet ringde? Jag höll på dö, orkade knappt hålla uppe ögonen. Men det var bara studsa upp från sängen och gasa in till Bränna, dagis där jag har jobbat från 8-16.30. 

Har gått väldigt bra och jag trivs som fisken i vattnet.

Barn är ju såå söta :) Imorgon blir det dock Konsum igen och efter det kanske bilbingo? Men sen ons, tors & fre blir det dagis igen :) 


Just nu ligger jag hemma i soffan och tar det extremt lugnt, håller på fundera uti nå mat och vad man skulle ha hittat på? Har ju lite sovmorgon imorgon innan jag börjar jobba 10.00 .... Nåja, vi får se vad som händer...

Av Johanna Nyström - 3 juli 2011 15:59


Min syster var nyss världens bästa och snällaste och kom med mig in till Bränna så jag fick äta. Ville inte fara själv och sitta där se dum ut så hon höll mig sällskap. Och maten, Mmm mm mmmmmm säger jag bara. Den satt fint! Höll på hungras ihjäl för hann bara få i mig en smörgås igår och sen en hamburgare på kvällen. Men nu är man mätt & belåten. 


Sitter hemma igen och funderar på vad man ska göra. Har sjukt tråkigt och känner mig rastlös. Kanske slår på en film tills vidare så får man se sen .....

Av Johanna Nyström - 3 juli 2011 13:49


   

   

         

-

Av Johanna Nyström - 3 juli 2011 13:45


Gissa om pappas snygg bil fick plågas nå? ;)


 

Av Johanna Nyström - 3 juli 2011 13:11


Vet inte var jag ska börja? Men kvällen igår var helt galet bra & rolig. 

Är sjukt längesen jag haft så kul som igår, speciellt här i Överkalix. 


Vi började kvällen med att samlas dom flesta hemma hos Ida och David innan vi gick över in till Bränna och steg på flotten. Väl på den drack vi massa gott, surra, svammla på som aldrig förr, skratta och hade det allmänt bra. Sen när vi hade åkt upp en bit efter älven stannade han till flotten och vi fick bada i älven och bastu och fyfan så skönt det var. Vattnet var inte ens kallt så man kunde vara i hur länge som helst. Och efter att vi hade badat klart grillade vi hamburgare och helt ärligt tror jag aldrig en hamburgare har varit så god som den var igår :) haha! Sen gled vi neråt efter älven in till Bränna igen och halv tolv var vi i land och gick på hotellet. Hade varit nå pubafton där tidigare och var lite folk kvar plus att det var trubadur men trevligt var det :) och vid halv tre så gick jag, matte och Ida hem. Hade gärnat stannat längre men Matte blev så full så var tvungen gå hem med han. haha! 


Nää det där måste göras om, kanske bara ett helt tjejgäng? :)

Här kommer bilder från igår. 


               

   

                                         

                              

Av Johanna Nyström - 2 juli 2011 12:18


Igår började jag jobba 07.00 på dagis och direkt när jag slutade klockan 15.00 gasade jag och Matte upp till Kiruna med bilsläp och hämtade hem en bil åt han. En sån som jag har, vit & allt fast annan motor men karossen ser likadan ut, typ :) Tog ju några timmar men trevligt var det och vi var väl hemma kring tolv på natten typ. 


Idag har jag bara hunnit vakna och börjat med alla mina tusen ärenden som ska hinnas med idag, än så länge har jag hunnit vara på bolaget, ta ut pengar, växla pengar och ska snart fara hem och städa lite och sen hoppa i duschen och fixa mig inför ikväll. För ikväll ska vi ett helt gäng med flotten i några timmar och fira Krille som fyller 20år idag :) Dricka gott, bada bastu, bada i älven, glida omkring med flotten, grilla, surra och umgås och ha det allmänt bäst :) Tror det kommer bli sjukt trevligt ikväll och vädret är ju skit just nu men det skulle klarna upp till ikväll och bli SOL!!! =)


Ha en bra lördag alla söta!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards