Johannanystrom

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Johanna Nyström - 12 juli 2011 09:11


Var ju först tänkt att jag, Matte, Ida & David skulle fara utomlands i september ifall Matte fick ledigt men igår fick han veta att det inte går :( FUCK!! Vi som pratat och planerat det sen i vintras. Han som aldrig varit utomlands och såg framemot det och även jag. Hade varit sjukt kul + att vi hade hittat ett bra & billigt hotell. Det suger! Men men, förstår att det är svårt få ledigt när löjperioden börjar då så vi får väl ta det till våren istället då. Men jag ska fortfarande utomlands. Men vet inte med vem riktigt. Har fått 4 andra erbjudanden men vet inte vilket av dom jag ska välja.. Hmmmmm....


Nåja, ska göra mig klar och gasa in mot Bränna, Konsum för lite jobb. 

Längtar redan tills jag slutar . . .

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards