Johannanystrom

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Johanna Nyström - 6 juli 2011 21:15


Vilken tung dag de varit idag :( Har mått skit hela dagen och varit så risig i kroppen men matade i mig några ipren och härda ut till halv fem då jag slutade. Hoppas verkligen jag mår bättre imorgon så jag kan jobba och slipper plågas. Orkar inte och vill inte bli förkyld nu igen. Har inte tid!


Efter jobbet drog vi till Maddes iallafall och åt lite mat, sen har jag nu ikväll umgåtts med Annika. Vi har varit se fotboll, raggat kring byn, varit i Nybyn och här hos oss på T-vik så hon fick se lägenheten och här fastna vi ju såklart i soffan med massa surr :) Alltid lika trevligt! 

Just nu funderar jag uti nå mat, känner mig sjukt hungrig och sugen på nå. Kanske värmer ett vitlöksbröd i ugnen och käkar? :) Sen blir det sängen så man orkar upp imorgon.. Snart helg, SKÖNT! Märks att man inte alls är van att jobba flera dagar i sträck. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards