Johannanystrom

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Johanna Nyström - 11 juli 2011 19:06


Då har man jobbat sig igenom första dagen på den här veckan. 

Imorgon byter vi arbetsställe och förflyttar oss från dagis till konsum. Känns ut ................... trist! Är ju så härligt att få vara ute hela dagar när man jobbar men det är ju pengar att vara inne också. 


Efter jobbet blev det snabbt att snöra ihop en tacogratäng och sedan gå över till David med Matte och hjälpa grabbarna flytta flotten som dom byggt till älven. Det var ju ett projekt det också men de gick fint! :) 

Snör upp nå bilder sen. 


Och nu sitter jag i G-byn just och glor. Håller på fundera på vad man skulle ha gjort. Om jag skulle gasa hemåt igen och slå på Harry Potter filmen som jag ännu inte sett nu när jag laddat ner den med bra kvalla. 

Igår när Matte och Micke beställde nå högtalare osv till bilen blev jag själv sugen så köpte 2 stycken så nu får man väl mycket bättre ljud i bilen förhoppningsvis :) Nu fattas bara nå bas, slutsteg och nå fälgar så är jag nöjd :) 


Nää, ska gå ta mig nå kaffe nu och försöka ta mig ork att hoppa in i bilen igen. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards