Johannanystrom

Alla inlägg under juli 2011

Av Johanna Nyström - 21 juli 2011 12:42


Till slutet av augusti då jag kommer få en sjukt fet & fin lön :) 

Blir första gången jag får så mycket i lön och det känns ut underbart! 

En full månads lön fast -4 dagar. Men dom dagarna har jag jobbat på konsum så dom kommer i en annan lön den 15aug. Mycket fint! :) 


Är hemma på rast en sväng, ska snart gå ut till bilen och trycka gasen i botten för att jobba klart för den här dagen. Hoppas tiden går fort för jag har en huvudvärk som inte tänkt ge sig :( Har tryckt i mig massor med ipren men dom hjälper inte. 



FREDAG imorgon, Hääääärligt! :)

Av Johanna Nyström - 20 juli 2011 21:34


Dessa jäkla hårfärger hit & dit. Önskar man nån gång kunde vara nöjd. 

vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt hår nå mer? Men jag funderar på några olika alternativ. 


* Ha "lys" rött som jag hade tidigare

* Ha någon vanlig röd färg bara

* Mörkbrunt med ljust

* Svart

* Ljusa upp håret

* Mörk brunt med ljust & nå rött


Vad tycker ni? Kommentera! 


          

Av Johanna Nyström - 20 juli 2011 12:26


Känna mig glad. Jag vet inte men jag älskar den här bilden på mig & Vickan. Vi ser båda ut lite små finurliga ;)  

 

Av Johanna Nyström - 20 juli 2011 12:22


TACK för att vi äntligen fick lite mer sol och värme.

Synd att det ska blåsa så mycket då :( 


Är hemma på en snabb rast just nu men ska snart börja dra mig tillbaka. 

16.30 slutar jag och undra vad man skulle ha hittat på då? Är sugen på nå roligt iaf. Eller spelar ingen roll, bara nå så man slipper ligga hemma och deppa. 


Förrsten så vill jag ha september månad NU...............

Av Johanna Nyström - 19 juli 2011 23:11


Morgonen började sådär men vända snabbt efter en dusch. 

Först ringer telefonen och det är dagis, fick jobb där resten av veckan och nästa vecka :) Sjukt glad blev jag! Kommer ju få en hel månads lön förutom för tisdagar, det får jag från konsum. Sen direkt jag hade lagt på ringer telefonen igen, då var det från Ica. Dom ville helt oväntat att jag skulle komma jobba idag men tyvärr så var jag tvungen tacka nej eftersom jag jobbar på konsum tisdagar. Men ändå, blir sjukt glad & lycklig när massa olika företag ringer och vill att jag ska komma jobba :) 


Sen har jag strosat omkring på Konsum hela dagen trött men det gick. Och dirr jag slutade jobba kom Lina, Eva & Ola och pickade upp mig så gasade vi till Lansjärv för lite bilbingo. Behöver nog inte ens skriva om vi vann eller inte det kan ni nog lista ut själva. Men mamma det svinet vann 1000kr. Fusk! Nåa, det var trevligt iaf :) 


Har precis kommit hem och är hungrig som fan så Matte står nu vid spisen och lagar oss mat :) haha! Korv & makaroner. Sen blir det sängen så man orkar upp jobba 08.00-16.30 imorgon.... 

Av Johanna Nyström - 19 juli 2011 09:02


Trött. Tröttare. Tröttast.


Hur jag hade velat ligga kvar i sängen under det där varma täcket och bara sova, sova, sova. Inte ha någon tid att passa, inget alarm ställt. suck. 

Snart blir det jobb och jag är NOLL taggad. 

Av Johanna Nyström - 18 juli 2011 20:00


Ojojoj så jag skulle ha behövt en miljon just nu. Hade verkligen suttit fint. 

Har precis fixat med alla mina tusen papper, sorterat, satt i pärm, betalat en skuld till mamma, dock har jag ännu kvar 7500kr att betala igen :( 


Förstår inte hur jag ska ha råd med allt. Har så mycket just nu att betala. Ska försöka snåla lite nu och inte köpa skit saker osv. Vill ju kunna fara på massa saker nu också, pdol och lk mest av allt. Nåja, allt går väl bara man vill och försöker. Men kan ändå inte låta bli att få lite ångest över allt. 

Som tur är får jag 3 löner till, en från konsum, en från dagis och lite pengar från försäkringskassan. Synd att det ännu är ett rätt bra tag kvar men men.... 


Nu skajag lägga mig ner i soffan och se lite tv och vänta på att hjärtat ska komma hem så ska vi slå på en film innan läggdax <3

Jobb på konsum imorgon är det som gäller iaf.

Av Johanna Nyström - 18 juli 2011 18:17


Men att jag längtar!


Turkiet 2009

 


                          

                       

   

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards