Johannanystrom

Alla inlägg under juli 2011

Av Johanna Nyström - 25 juli 2011 22:20


89ers - Go Go Go (extended mix)

Needtobreathe - Washed by the water (Acoustic version)

Rise Against - Make it stop (september´s children)

Chris Medina - What are words

Ellie Goulding - Lights

J-son - Destination sky

J-son - Pretty boy

R.I.O - Like i love you (black toys radio edit)

Isak strand, the resin band - Pick me up

David Guetta ft Taio cruz & ludacris - Little bad girl

Rise Against - Worth dying for

Alex Megane - Something (radio edit)

DCX - Flying high (D-tune radio remix)

Veronica Maggio - Sju sorger

Veronica Maggio - Satan i gatan

Kapten röd - Ju mer dom spottar

Jennifer Lopez ft lil wayne - I´m into you

Av Johanna Nyström - 25 juli 2011 15:32


Känner mig helt död i kropp & huvud. Och ännu dödare på morgon när alarmet ringde 05.30 men det var bara hoppa upp från sängen och hoppa in i duschen och fara jobba 06.30 till nyss, kl 15. 


Tror det blir en liten powernap nu så man orkar leva resten av kvällen . . .

Av Johanna Nyström - 25 juli 2011 15:25


Det är tungt, väldigt tungt att känna sig så ensam & nästan helt bortglömd ibland.   

Av Johanna Nyström - 24 juli 2011 21:43


Några mer bröllopsbilder

       



Lördag i Luleå

 




Lördag kväll

             

Av Johanna Nyström - 24 juli 2011 20:35


Vilken helg. Haft full rulle hela tiden. 


Först i fredags var det jobb hela dagen lång. Sen var jag och paddla kanot med Dan & Camilla. 


Lördag for jag och matte till Luleå direkt vi vakna och såg mest. Bara för att ha nå att göra men gud så skönt det var. Vi mötte upp Dan & Camilla som redan var där och for på kina och åt god mat. När vi kom hem igen for vi till Vännes där vi meka i våra bilar. JA, jag också :) Jag slipa nå rost på min och spraya. Senare på kvällen for vi och fiska och grilla med Dp och Emma i Lillgren. Sjukt mysigt & trevligt :) 


Och idag, Söndag har det varit full rulle hela dagen. Mamma och Pappa har gift sig idag i "hemlighet" eller vad man ska kalla det. Så först har vi varit i församlingshemmet och sen blev det smörgåstårta och tårta hemma hos dom i G-byn med alla folk. Och direkt efter vi var klarar där gasade jag vidare till Annika som fyller 20år idag och där blev det ännu mera tårta och firande och surrande med tjejerna :) 


Helgen har varit helt underbar. 

Har massor med bilder men har bara hunnit lägga upp bilderna från bröllopet som Anna-lena fotade och gav oss, så här kommer dom. 


Foto: Anna-Lena Kaati Nilsson


             

         


       

    

Av Johanna Nyström - 22 juli 2011 22:58


Haft en rätt så trevlig kväll med Dan och Camilla. 

Vi tog våran kanot och paddlade över till fårholmen och såg. Sjukt trevligt men synd att den läkte in vatten :) haha! 

Har nyss kommit hem och ligger nu i soffan och varvar mellan datorn och tvn. Väntar på att Matte ska sluta bo i garaget nångång och komma hem..

Satta killar säger jag bara. Att dom ens orkar skruva dag & natt. 


Men men. Tror jag ska slå på en film eller nå att se. 

Hoppas på kanon väder imorgon så man kan fara sola & bada. Annars blir det nog en trip till Luleå eller Haparanda. 


Några bilder från kanot turen :)


       

Av Johanna Nyström - 22 juli 2011 19:52


Äntligen har jag helg, skönt som tusan! 


Direkt efter jobbet gasade jag till Garbin där Matte, Dan & Camilla redan var. Sjukt härligt sola och bada var det. Sen drog jag och M till G-byn och åt mat och nu ligger vi hemma. Väntar på att Dan och Camilla ska pallra sina rövor till Bränna och hämta upp mig så ska vi hitta på något roligt :) 


Hur jag ska njuta av den här helgens ledighet! :)

-

Av Johanna Nyström - 21 juli 2011 16:19


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards