Johannanystrom

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Johanna Nyström - 29 januari 2011 22:00


Fredag igår, vilken kväll :)


Klockan 14.10 tog jag, Vickan, Annika och Daniella bussen till Luleå, till Vicky som hade bjudit oss på fest med temat "Sex and the city" eftersom hon har fyllt år. Ca 16.00 var vi framme och då blev det massa fix innan dom andra tjejerna kom vid sex snåret. Vi drack gott dricka, snarra, kex, chips, surrade på som aldrig förr, sjöng, dansa och hade det sjukt kul. 

Och klockan nio var det bara att ta på sig klackarna för att sedan hoppa in i limmon som Vicky hade bokat åt oss i en timme :) Vi åkte omkring runt stan och hade det förjävla fint och jag får ju inte glömma, limmoleffe, världens bästa chaffis :) Sjukt trevlig gubbe och jag avgudar honom verkligen som stod ut med allt vårat surr & skrikande. Haha! Tänk er själva 9 stycken tjejer som druckit ;)

Sen efter att våran timme var över lämnade han av oss utanför Allstar där vi beställde goda drinkar och hade det trevligt. Och vid kl tolv kom världens bästa Matte & Micke och hämtade mig & Vickan. 


Hade sjukt kul igår och det har jag Vicky att tacka för! :) 

Ska lägga in alla bilder i datorn nu så snart kommer dom upp för er som vill snoka :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards