Johannanystrom

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Johanna Nyström - 10 januari 2011 23:29


Till gud (om han nu finns) att slippa bli förkyld. Snälla! Jag orkar inte, jag vill inte, jag har inte tid. 


Har mått konstigt hela dagen idag, har en hals som värker och bara blir värre & värre, känner mig risig i kroppen, nästan sådär att jag kommer få feber eller om jag har tur klarar mig från det och bara får dras med värk i leder och muskler, en näsa som snorar och är täppt till och från och lite smått huvudvärk då & då. Jag hoppas att det känns ut bättre imorgon när jag vaknar och att jag slipper ringa och sjukanmäla mig.

Vill inte ligga hemma och ruttna. Vill vara på lekis, promenera, umgås, tjorva på och bara vara ........ frisk!


Jag håller tummarna för mig själv! Godnatt <3

Av Johanna Nyström - 10 januari 2011 15:58


Måndag idag, vilket betyder att jag är tillbaka på praktiken igen, på lekis. 

Har gått bra idag om vi bortser från hur tungt det var att vakna 06.40 på morgon. Det är iallafall skönt att vara tillbaka och ha något att göra.

Har ju faktiskt saknat alla små söta barn medans jag varit ledig :) 


Nu är jag hemma iaf, har precis ätit lite mat och ska börja göra mig klar för att fara sola med Matte. Usch så blek jag blivit igen, är över två månader sen jag solat sist så nu måste jag börja lite smått. 



Tycker det kan bli sommar NU så man får vara brun! :)


    

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards