Johannanystrom

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Johanna Nyström - 23 januari 2011 18:08


Och det gillar vi inte!


Helgen blev inte alls som jag hade tänkt mig. 

Fredagen blev det bara chill med Vickan hela kvällen och senare mys med Matte innan läggdags. Lördagen var det kalas i G-byn för att Ida fyllde 18 år. Det bjöds på smörgåstårta och tårta +kaffe :) Mums! Och sen var Vickan och Albin förbi och hälsade på mig, vi fika, surra, tog det mera lugnt och ragga på Bränna just. Sen blev det ändrade planer, istället för att chilla for jag till Matte och började dricka med han och Dan för att sedan fara till T-vik och fira syster. Sjukt mycket folk till en början men sen dog de ut ganska så snabbt, typ vid ett. Vilket var garn tråkigt. 


Och söndag idag, har bara tagit det lugnt hela dagen, spelat tv-spel, diskat, varit till Ida & David och fått oss ännu mera tårta. Har nyss tryckt i mig tacos vilket var förbannat gott så har intagit sängläge just för jag orkar knappt röra mig. 

Nää, Nu vila just sen dra ut eller nå. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards