Johannanystrom

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Johanna Nyström - 18 januari 2011 16:29


Min dag räddades snabbt idag. Just efter att jag hade uppdaterat här i bloggen på morgon så fick jag först ett gulligt sms av Vickan och några minuter senare ett av Matte :) Blev genast på bättre humör och for till lekis med ett leende på läpparna. Så det var ju tur. 


Har för övrigt gått bra idag, lite små seg och trött men det gick. Efter att jag hade slutat for jag & sola, vilket var skönt som fan! Måste försöka sola en gång i veckan nu som tidigare. Har ju haft ett uppbehåll på två månader så har hunnit bli så blek igen men nu jäklar :) 


Nåja, Ska snart snöra mig i duschen och styra upp nå mat så man kan hitta på något roligt sen! 

Av Johanna Nyström - 18 januari 2011 07:28


Fan så dåligt jag sovit inatt, har vaknat X antal gånger, legat och vridit och vänt mig hela tiden, drömt konstiga mardrömmar och inte kunnat sova. Har t om vaknat före alarmet på morgon! Och nu sitter jag här i sängen sjukt trött och sur. Absolut ingen bra start på dagen om jag säger så. Hoppas det blir bättre för just nu är jag en riktig bitter fitta. 


Ska göra mig klar nu och gasa ner till Bränna, Lekis. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards