Johannanystrom

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Johanna Nyström - 4 januari 2011 09:58


      


      


     


      


      

Av Johanna Nyström - 4 januari 2011 09:40


Har verkligen varit sämst på att uppdatera här men kan dra lite snabbt vad jag hunnit med dom senaste dagarna, om jag nu kommer ihåg vill säga ;P



Torsdag - Kommer fan inte ihåg vad vi gjorde men jag vet att jag var med Matte iaf. 


Fredag - Jag, Matte & Pär for och handlade och fixade allt till kvällen då vi lagade älgkött, potatisgratäng, rödvinssås & vitlöksbaugett. Men innan det hann vi med en sväng på Vippa. Senare satt vi hos Mw och tog de mera lugnt innan vi drog vidare till Dp & Emma där vi satt ett bra tag innan de var dax gå ut och se på raketer, dock såg vi typ inga? Var garn dött kring Bränna så vi drog till hotellet där tydligen nattklubben hade öppet. Fast det bara var massa fransmän där. haha! Jag var nykter hela kvällen och vid halv två drog vi hem sova. 


Lördag - Mys hela morgonen och sen drog vi till Vännes och åt sjukt god mat och tog det lugnt. Senare på kvällen hade jag & bröderna W tacokväll och såg en film. 


Söndag - Lång och ganska tråkig dag. Jag & Vickan lånade Mickes bil och dillade på kring Bränna, sen när Albin kom lekte vi med honom.


Måndag - Gjorde bort massa ärenden med Vickan & Albin, vi hälsade även på Malin och söta Love och surrade på :) Sjukt trevligt för är svin längesen jag träffat och talat med Malin :) Sen har vi legat hos Vickan och tagit det lugnt, Annika och Josse kom förbi och dillade på med oss. 


Tisdag idag, vettetusan vad man skulle ha gjort. Städa rummet kanske? behövs då verkligen! Kan lägga upp de få bilder från nyår jag har sen...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards