Johannanystrom

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Johanna Nyström - 21 januari 2011 17:09


Äntligen säger jag då bara! Fyfan så skönt ni anar inte. Har varit helt sjukt trött och slut hela veckan, mer än vad jag brukar och på morgon var det extremt och hela dagen har bara varit jobbig. Men nu har jag helg och ska njuta av den till fullo. 


Tror det blir en rätt lugn helg faktiskt, har inget planerat förutom att Ida fyller 18år imorgon och vi ska fika här hemma under dagen och sen har det varit på tal om att fara till pite o bada, bo på hotell. Men inte mer än så.

Vi får se vad som händer & fötter :) Nu blir det iallafall att chilla just och äta nå mat, sen köpa nå gott och göra nå. 


Men nu - kaffe så kanske man piggnar till lite! :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards