Johannanystrom

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Johanna Nyström - 20 januari 2011 23:12


Efter en inte så händelserik torsdagskväll ska jag nog börja göra godnatt snart för att sedan få vakna upp och känna lycka över att det är Fredag :) Men först blir det några timmar på lekis innan jag får njuta av den känslan. 

Ska nog gå bra bara inte dagen går i slow motion. 


Gonatt med er!

Av Johanna Nyström - 20 januari 2011 15:36



Album - 25-26 April 2008


                                                        

Av Johanna Nyström - 20 januari 2011 07:13


Först har natten varit skit, vaknat miljarder av gånger, drömt helt konstiga och jobbiga drömmar och sen när jag vaknar på morgon mår jag skit. Har ont i halsen, snorig som fan och värk i kroppen. Säg fan inte att jag håller på bli sjuk IGEN! Seriöst, jag orkar inte och jag har verkligen inte tid med det eller råd. Förlorade fan pengar hela förra veckan när jag var hemma, typ 600kr. Visst det låter inte ut mycket men för mig är de det när man bara får ut 2800kr varje månad. Jag hoppas och håller verkligen tummarna att dom behöver hjälp på konsum här nå ....... snart, typ nyss! 


Men men, började iallafall dagen med ett samtal med Vickan och nu blir det att fixa sig lite innan jag måste ner på lekis. Hoppas dagen går snabbt för jag är helt sjukt trött. Måste även hinna med lite ärenden jag har att göra idag innan jag glömmer bort de helt.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards