Johannanystrom

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Johanna Nyström - 9 januari 2011 17:17


Och det ska faktiskt bli skönt. Har varit ledig i typ en månad nu och det räcker. Nu vill jag ha nå att göra under dagarna. Visst, jag vet att jag kommer gnälla och tycka att det är jobbigt vissa dagar men det är då fan tusen gånger bättre än att ligga hemma hela dagar och bara glo upp i taket. Så imorgon börjar jag på lekis igen och ska vara där tills 4 Mars om int nå hinner ändras. 


Igår var det iallafall Lördag, blev prommis under dagen och massa chill, sen på kvällen vid elva fick jag och Vickan en snilleblixt idé och drog till Luleå för att äta på Max. Och fan så gott det var och värt det fast vi kom hem två på natten och jag fick köra hem i snöoväder med massa snörök och två trötta ögon som höll på slockna flera gånger. Men med en massa gamla musikbitar och volymen på max och lite allsång så gick det fin fint :) Sen när vi väl var hemma igen for jag till Matte och sussa. 


Idag har jag hunnit med en lång promenad med Ida och Tigro och sen film tittande på T-vik. Har precis kommit hem till G-byn och ska snart äta nå mat innan jag drar ut på mer äventyr. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards