Johannanystrom

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Johanna Nyström - 25 januari 2011 22:31


Känner mig sjukt jävla bitter, sjukt negativ till allt, typ. 

Känns bara ut så jobbigt stiga upp tidigt imorgon, jag vill ju sova, länge. 

Jag är verkligen ingen morgon människa, jag är trött konstant.

Och att det är svin kallt ute gör ju inte saken bättre. 


Nåja, ska inte sitta här och gnälla sönder världen, dags hoppa i säng så man orkar upp 06.40 imorgon. Godnatt!

Av Johanna Nyström - 25 januari 2011 16:54


Har jag haft med mig själv dirr jag slutade idag. Har gjort ångbad, ansiktsmask och peeling, sen drog jag och sola. SKÖNT som fan var det. 

Måste börja oftare med sånt :) Man får ju typ baby hy =)


Har iallafall nyss ätit, ska börja göra mig klar för sen blir det kanske bio i brist på annat om man inte kommer på något bättre att göra :)

Av Johanna Nyström - 25 januari 2011 12:35


Och här sitter jag uppe på skolan och har rast. Vill bara sluta och vara ute, ta en promenad, sola och bara njuta. Men nejnej, hinner bara vara ute en kvart idag och när jag slutar vid tre har solen hunnit gå ner och skit satta mörkret tar över. Fan! Nåja, får istället hoppas på fint väder till helgen och någorlunda varmt så kanske man får dra igång en skoter och fara glida och kanske grilla sig en korv? :) Hade varit ... underbart.



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards