Johannanystrom

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Johanna Nyström - 19 februari 2013 20:24


Har umgåtts med Helena och Annika hela kvällen. Har varit med dom och sett på när dom tränat hund i inomhus lokalen. Vilket bara fick mig att längta ännu mera. 

Men var riktigt trevligt och helena har jag ju inte träffat på säkert tre veckor när hon varit utomlands. 

Kom iallafall nyss hem och har snört mig i soffan och ska vänta på att Maria och Mindy börjar klockan 21. 

Sjukt bra och roligt program som alla borde se :) haha! 


Nää nu ska jag ta mig en banan och mysa ner under filten. Jag fryser som fan!

<3

Av Johanna Nyström - 19 februari 2013 15:15


Har äntligen fått sparat ner bilderna från telefon på datorn så nu kan jag visa er våran guldklimp :)

Han börjar vara stor nu, växer så det knakar. Har även fått flera namn förslag men jag gillar ju inte riktigt dom "gubbiga" namnen + att de flesta Franska bulldogar heter typ glenn, sven, gösta osv. kan förstå varför, just pga att dom ser ut som såna :) Men vill ha något lite mer ovanligare och har nu letat som en tok. Tycker om Elvis men inte Matte, men vi båda tycker om Dollar och Disel så något av det blir de nog. Om vi inte hittar/kommer på fler. Ge gärna mer förslag om ni har :)


Här ligger han brevid minsta tiken, därför han ser så stor ut :)

 


Mätt efter maten :)

 



 


 


Så otroligt söt. Ni kan inte fatta hur vi längtar tills vi får hämta hem honom :)


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards