Johannanystrom

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Johanna Nyström - 8 februari 2013 14:16


Klockan 14.00 idag tog jag mig helg. Jag hoppar av lycka! 


Helgen kom i rättans tid och den här dagen är jag på riktigt bra humör. Solen strålar och det är rätt skönt ute. Livet känns ut u-n-d-e-r-b-a-r-t. Och som pricken över i:et skulle den kunna bli tusen gånger bättre om jag fick ett litet besked som jag går och väntar på. Det skulle göra allt. 

Och jag skulle av gott samvete kunna säga att jag är världens lyckligaste. 



Fredag då, har inga planer alls för ikväll eller resten av helgen. Antar att den blir lugn och trevlig. 

Något måste man väl försöka hitta på iallafall. Tänkte snart gå och sminka mig ett ansikte för det händer inte ofta nuförtiden. Bara helgerna typ, så när helgen kommer är det kul och skönt fixa sig lite extra fin fast man inte ska något speciellt :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards