Johannanystrom

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Johanna Nyström - 13 februari 2013 18:30


Jag ska bli mamma, mamma till en liten sötnos med fyra ben. En söt liten fralla :) 

Är så otroligt lycklig och glad så jag finner knappt ord. 

Längtar så ini bomben tills jag får hämta hem våran lilla kille <3

Fick veta igår och sen dess har jag svävat på moln. Nu måste jag bara komma på något bra namn som passar. Tycker det är sjukt svårt, vill ha ett lätt namn som hörs tydligt och bra. Och det får inte vara något liknande eller likadant som mina vänners heter. Ska google lite så kanske man får lite förslag. 


Har fått jätte fina bilder skickade till mobilen men vet inte hur man sparar dom till datorn så jag lånade en bild från uppfödarens hemsida. Han till höger är det, den svarta sötisen :) Bara någon dag på bilden.


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards