Johannanystrom

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Johanna Nyström - 16 februari 2013 09:15


Har vaknat för en stund sen och sitter nu i soffan framför datorn och dricker thé i hopp om att det ska hjälpa mig och min förkylning till bättringsvägen. 

Än så länge ingen feber men samma som tidigare - ont i kroppen. Men snorig och hostig, nyser.

Gjorde inte mycket igår. Legade hemma hela dagen och kvällen, såg film, sov. Orkade mig iväg med matte till Vännes en snabbis mest för att få frisk luft och för att äta mat där. 


Idag blir det väl samma. Är ju varmt ute så ska väl gå lufta mig på bron iaf, haha. Tror fan det hjälper att vara ute små korta stunder utan ansträngning då. Att bara ligga inne kväver ju en typ. Man blir bara mer tung i huvudet om man inte får frisk luft. Nåja, mår ju ändå bättre än igår så förhoppningsvis är jag väl typ helt frisk imorgon :) 


Annars ligger jag och funderar på min lilla vovve och ett namn till den. Men det är svårt. Speciellt när både jag och matte ska tycka om det. Så om ni har förslag, kommentera! 

Längtar så ini bomben tills vi får hämta han. Hoppas tiden går fort :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards