Johannanystrom

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Johanna Nyström - 15 februari 2013 16:14


Satt och kollade igenom lite bilder från när jag, Dan och Camilla var utomlands och hittade den här bilden. 

Vilken upplevelse det var :)

 

Av Johanna Nyström - 15 februari 2013 10:30


Pallrade mig till jobbet igår fast jag inte kände mig i form. Men det gick bra ändå men ångrar att jag gjorde det för idag är jag ännu mer förkyld. Tror jag har ett ton snor i näsan. Svettas som en gris och är tung i huvudet med lite värk, samt ont i halsen. Men jag har ingen feber. Tack & lov. Men känner mig ändå kass och risig så idag är jag hemma. Kul att bli sjuk precis till helgen då man är ledig. Men ska mata i mig massa vitaminer, dricka mycket vatten och vila som fan så kanske man är frisk till söndag. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards