Johannanystrom

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Johanna Nyström - 3 februari 2013 20:55


... Med slapp i soffan tillsammans med min fina karl <3 Vi har nyss kommit hem efter en lång prommis ute i det sköna vädret. Så ikväll lär man sova gött! :) 

 

Förresten fick min bil ikväll känna hur det känns att vara bil igen. Stjärnan på huven har ju varit borta sen jag köpte den men ikväll fixade bröderna Wikman dit en. Så fin den blev :)

Av Johanna Nyström - 3 februari 2013 15:57


Igår kväll fick jag och Matte en sovkompis här hemma. Lilla Tigro. Vi var så hund sugna så frågade syster om vi fick låna han. Så mysigt :) 


Och idag har jag och Ida varit på en lång promenad efter älven med Tigro. Vi tänkte ta resten av hundarna men pappa skulle åka skidor med dom. Men jisses så tungt det var gå efter älven. Fyfan säger jag då. 

Men nog var det bra träning allt. Är ännu helt slut. 


Måndag imorgon, synd att helgerna ska gå så fort :( Tycker man knappt hinner göra något.


             

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards