Johannanystrom

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Johanna Nyström - 5 februari 2013 16:10


Mätt som en plätt. Tror jag åt alldeles för mycket. Matkoma.nu


Hade tänkt dammtorka, dammsuga och skura men måste vänta tills senare för annars spricker jag. 

Slår mig ner i soffan tills vidare. Senare blir det att fara till Malin med Vicky och hälsa på henne och barnen. 

Är alldeles för längesen nu. 


Igår bjöd även Daniella oss tjejer på thé och fika nu innan hon åker till Thailand. Gissa om jag är nå avundsjuk nu när vi har sånt piss väder. Annars rullar allt på som vanligt. Går och väntar och väntar, hoppas och hoppas, håller tummar & tår. Det är jobbigt inte veta. Och jag kan ju inte göra så mycket annat än att hoppas. 


Nä, nu blir det lite tv innan man styr upp något. Hejs!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards