Johannanystrom

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Johanna Nyström - 22 oktober 2012 14:05


Tycker inte om att jag gått och blivit sjuk och måste vara hemma från jobbet. Det svider och jag får ångest. Men är man sjuk så är man. Finns inte så mycket man kan göra åt saken utan att bara vila, vila och vila. 


Fick en jävla huvudvärk igår eftermiddag, den pumpade sönder mitt huvud så mycket att jag tillslut spydde. Fyfan så ont det gjorde. Tror det var en lite "mildare" migrän jag hade. Sen mådde jag skit i kroppen. 

Idag är det lite bättre men har fortfarande ont i huvudet och känner mig risig och ont i halsen så blir att vara hemma imorgon också och hoppas att jag blir bättre så man förhoppningsvis kan jobba på onsdag. 


Ligger annars i soffan och sover till och från, ser lite tv eller på datorn. Har faktiskt tagit mig ork till att gå till tvättstugan för att tvätta min vinterjacka. Var på tiden. Den var mer svart än röd. Så snart ska jag kila upp dit och se om den torktumlats klart. 


Förresten, varför är man sugen på allt möjligt gott när man är sjuk? Vill ha allt möjligt som jag inte annars brukar vara sugen på. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards