Johannanystrom

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Johanna Nyström - 18 oktober 2012 18:33


Vart finner jag den där orken? Orken till att diska. Göra någonting. Är så jävla slut, trött och less. 

Känns som att jag skulle behöva en solsemester i två veckor. FAN så härligt det skulle vara. Skulle vara perfekt. Och i rätt tidpunkt. Men jag får drömma ett tag till. Har inte tiden eller pengarna till det just nu. Det får vänta. Som vanligt. Är även så sjukt less att alltid måsta anpassa mig efter allt & alla. Ibland ger jag bara upp. Tacka fan för Fredag imorgon. 


Nu ska jag iallafall se lite tv och se på min fina som ligger och sover i andra ändan av soffan. Så fin, så underbar, så jävla bäst!! Love him! Är så otroligt lycklig över att ha världens bästa vid min sida 24/7 och det bästa av allt, vet att han känner likadant för mig som jag gör för honom <3

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards