Johannanystrom

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Johanna Nyström - 2 oktober 2012 17:27


Hej & förlåt för dålig uppdatering men jag har verkligen haft fullt upp. 


I Söndags gasade jag och syster till Happis för en massa shopping. Köpte nya möbler, tvbänk, tvbord och ny byrå, plus massa små saker. Sen fyndade jag mig två par nya skor, lite saker på jysk. Mycket fattig blev man men så lätt värt det. 


Idag efter jobbet har jag och Ida kört bort allt gammalt och fick precis sålt byrån till mamma så ikväll ska vi köra den till G och jag kan äntligen bygga ihop den nya :) Allt annat är på plats bara den kvar. Längtar! Kommer bli så fint! :) 


Senare blir det prommis och Svenska Hollywood Fruar. Woho!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards