Johannanystrom

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Johanna Nyström - 10 oktober 2012 20:27


                       

Av Johanna Nyström - 10 oktober 2012 18:18


Min morgon började inte riktigt som jag hade tänkt mig. Bilen startade inte och airbag lampan lös. Gissa om jag vart less? förbannad? frustrerad? och förbannad igen. JA! Min första tanke var att jag kommer vara utan bil till fredag. Vilket jag blir, utan min så måste låna Mattes. Sjukt less, men till helgen ska vi fixa den, var tydligen kolen eller vad de nu hette som var dåliga m.m Så fick ringa mamma på morgon och be henne skjutsa mig till jobbet. Tur man har världens snällaste och bästaste mamma <3

Sen har hon hämtat mig när jag sluta och när jag kommer till Grelsbyn möts jag är en helt underbar doft. Nybakt bulla :) Gud så gott det satt i magen. Dock åt jag bara en, får ångest annars. haha. 

 

Sitter ännu i G och ska snart ta med mig Zeb och ta en prommis. Har hört med alla jag känner och antigen svarar de inte, jobbar, kan inte pga annat eller har redan gått så ikväll får hunden bli mitt sällskap då :)

 

 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards