Johannanystrom

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Johanna Nyström - 14 oktober 2012 11:49


Hatar söndagar. Den ger en bara massa ångest. 



I fredags for jag till folketshus och såg världens barn med Annika. När det var slut gasade vi till OK och köpte chips, dipp, morötter och gurka och for hem till mig och gotta framför tvn och massa surr. 


I lördags for jag och Matte till Luleå för lite shopping. Köpte inget speciellt, bara små saker. Och på kvällen hann vi förbi till G-byn och Vännes en sväng. Sen blev det mys till SoA innan vi slockanade i soffan. 


Idag händer inte allt för mycket. Vi ska snart fixa igång min bil, blev ju aldrig igår eftersom det spöregna. Så nu håller jag tummar & tår att det är laddningsregulatorn som gått sönder och att det startar med den nya jag köpte igår. Annars blir jag förbannad så det sjunger om det. Är de något jag hatar är det att vara utan bil. Blir tokig. 


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards