Johannanystrom

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Johanna Nyström - 5 oktober 2012 22:26


Haft en trevlig kväll tillsammans med Helena. Har färgat hennes hår och surrat på, myst. Frida var även förbi en sväng så var riktigt trevligt se henne. Längesen sist. För längesen. Och sen kom även Annika. En riktig tjej kväll helt enkelt. Eller ja, om vi låtsas som att Dennis och Mullis inte var där ;P haha. 


Hemma nu och blev nästan deprimerad direkt jag klev in genom dörren och satte mig i soffan. Känner mig ledsen och nere. Fan så jag hatar den känslan. Så jävla jobbigt. Tungt. Antar att de är för att M är och kör i Finland och sover borta. Jag hatar ju att sova ensam vilket jag måste ikväll. Hatar att vara ensam bara allmänt. Jag saknar min fina. Och kan inte ringa eller skriva nå mycket heller eftersom pengarna hans tar slut för att de är så förbannat dyrt. Skit finland!!


Nää, nu ska jag sluta och se lite tv innan jag kryper ner till sängs. Godnatt!

Av Johanna Nyström - 5 oktober 2012 16:43


Annika har precis varit här och färgat håret på mig. Super stort Tack till henne som orkar med mig och mitt hår :) Ska vänta på att få skölja ur de här och sen fundera på vad jag ska hitta på ikväll?? 

Nyktert & skötsamt blir det. Mera lugnt men vägrar ligga hemma själv så ska höra efter lite vad alla ska ikväll om inte någon har nå förslag? Hör av er! 


I helgen är det ju dessutom mikaelimarknad, eller höstmarknad som de bytt namn till. Hotellet imorgon? vettefan, är NOLL sugen och känner inte för att ligga bort hela söndagen med att må skit och inte orka göra något. Men får se imorgon hur det känns. Dessutom har dom lovat regn, regn och regn heeeela långa helgen och några dagar nästa vecka. Hur pepp är det? 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards