Johannanystrom

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Johanna Nyström - 16 oktober 2012 20:21


Har dammsugit, skurat och städat toaletten så nu ska jag mysa ner i soffan under filten och invänta mitt favvo program. Svenska Hwood Fruar. Undra hur upprörd man får bli den här gången. Kan inte alls med den där Gunilla. Usch, fy, blä. 


 


Av Johanna Nyström - 16 oktober 2012 20:13


Har ju bytt ut lite möbler och har nu äntligen fått tummen ur arslet och fotat :) 


   

Tv-rummet. Tv är satt upp på väggen, ny tvbänk och ska köpa nå fina ljus eller någon fin prydnad att sätta där på. Helst i lila :) 


   

Hallen. Ny byrå, ska köpa en fin matta och byta ut tavlan mot en fet spegel med antingen silver ram eller en som ser lite mer "gammal modig" ut i vitt. Kom även på att jag har köpt en ny helkroppsspegel som jag glömde fota. 


 

Och sovrummet. Nya sängkläder. Var tveksam att M skulle gilla dom men han sa direkt att dom var fina :) Vilken tur. Ångrar att vi var så dumma och köpte sängramen i svart/brunt så funderar på att måla om den(?)

Av Johanna Nyström - 16 oktober 2012 17:12


Kan man ju säga ;) Har varit med Vicky och solat solarium. Sjukt härligt och jag hann även klanta mig totalt när vi var och skulle hämta min bror. Kan inte ens säga vad för det är så skämmit och sjukt. haha. Men nog fick vi skratta allt. 


Sitter nu i G-byn och ska äta mat här, pastagratäng med bacon. Mums! Sen skulle Krister och Anna-lena hit så ska sitta surra med dom "vuxna". Fast vuxen är ju jag också förstås ;P

Av Johanna Nyström - 16 oktober 2012 15:06


Tack säger jag bara! Äntligen lite snö. Ge oss mer så vi slipper allt skit regn. 

Nu får det vara nog. 


Tisdag idag och jag har varit krasslig hela dagen men inte värre än igår eftermiddag/kväll. La mig klockan 7 och var helt slut, öm i kroppen, värk, ont i halsen, frös och huvudvärk. Men på morgon var det bättre. Vilken tur. Har inte tid eller ork till att bli sjuk. Först snön för i år faller ju även just nu. Härligt. 


Måste förresten visa en sjukt söt bild på Tigro från i söndags :)


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards