Johannanystrom

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Johanna Nyström - 30 juni 2011 16:36


Vilken underbar dag . . .


Först vakna jag på morgon av telefon som ringde och det var bara bra besked, fick mig vik på dagis nästa vecka, mån,ons,tors och kanske fredag också. Tisdag egentligen men jobbar ju på konsum alla tisdagar så det var ju synd :( Sen blir det eventuellt veckan efter och veckan därpå men det skulle vi se senare hur det blir. Sen har jag legat i poolen och stekt hela dagen med mamma vilket var otroligt skönt :) Hann få mig lite färg och bränna mig lite men som tur var inge mycket och till imorgon är det borta :) Sen har vi varit förbi till Krister & Anna-lena just och sett på hundvalparna som var sjukt söta, man blir ju sugen själv :) Och där ringde telefonen igen och jag fick mig jobb på dagis imorgon från kl 07.00 - 14.00 eller om de var 13.30? Minns inte riktigt får ta reda på det imorgon :) Sjukt bra & skönt att man får sig lite mer jobb och dessutom på dagis, pengar behövs verkligen och ett stort plus är ju att det är ett jobb där man är ute hela dagarna i princip :) Hääärligt!


Nu ligger jag hemma iallafall och har precis duschat, väntar på att Matte ska sluta jobba och komma hem så vi kan fara äta en glass eller nå. Funderar även på diskberget i köket om man ska orka ta itu med det eller skjuta upp det några dagar till som jag nu gjort sen i helgen.....

Jag hatar att diska. Men mest av allt hade jag velat lägga mig ute i solen och steka ännu mer men det får fan vara nog för idag, vill inte bränna sönder mig själv. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards