Johannanystrom

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Johanna Nyström - 16 juni 2011 16:31


Shit så mycket jag hunnit med idag. Känner mig helt snurrig & slut i huvudet nu såhär efteråt när allt är gjort. 


Först på morgon mata jag in alla bananlådor i bilen och for kasta dom, sen till grelsbyn och tog det sista av mina saker, skruva ner gardin fästen osv, sen samla jag ihop alla våra och morfars pantburkar och for panta och handla mat. Så nu behöver vi då inte vara hungriga, handlade mat för 650kronor och då var det ändå för mer men använde pantkvittorna att betala så för över 700 kr nå. Sen for jag och Lina på Brännvalls och åt lite nyttig mat och efter det har jag varit på bussgods och hämtat ut nå paket till Matte och postat nå papper åt han. Sen har jag och Lina suttit på hennes balkong och tagit det lugnt, surrat och njutit av det fina vädret. 


Har även hunnit vara förbi till lägenheten i Bränna och hämtat den sista posten och varit köpt ett mobilt internet som vi kan ha tills vidare, tills det vanliga kommer igång vilket skulle ta 3-6 veckor och inte fan klarar jag mig utan internet så länge så var tvungen köpa ett :) Och nu ligger jag hemma i soffan och tar det mer än lugnt. Funderar på vad jag ska hitta på? Inget som kostar iallafall för nu har det gått alldeles för mycket pengar. 


Har fan hunnit köpa en soffa för 8000kr, eller mamma låna åt mig så betalar som igen henne eftersom, igår köpte jag saker för ca 1700kr och idag har jag handlat mat för 650kr och beställt kläder för ca 1000kr. Nu får det vara nog, tur som fan man får en till lön nästa vecka och pengar från försäkringskassan imorgon typ. Men som tråkigt att lönen jag fick igår redan är slut :( Men men, tror jag ska gå ut på balkongen nu och steka lite innan solen försvinner helt. 


Ska lägga upp nå bilder senare ........

Av Johanna Nyström - 16 juni 2011 16:18


Tro det eller ej men idag har jag gjort min första beställning från Nelly.com

Helt sjukt egentligen att jag aldrig tidigare har beställt nå men varje gång jag varit in och matat kläder i shoppingbagen har jag fått ångest och tyckt att jag inte haft råd och klickat bort hela sidan. Men idag då fan gjorde jag en beställning på 3 klänningar, nån gång måste man få unna sig och det är väldigt längesen jag köpt kläder åt mig själv. Så jag hoppas & om jag har otroligt tur kanske jag hinner få dom imorgon innan helgen? :)

One Shoulder Wrap Dress SEK 349, Pearl - NELLY.COMWatrfall Mesh Dress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COMRosalie Lace Dress SEK 299, Club L - NELLY.COM

Av Johanna Nyström - 16 juni 2011 10:25


Blir visst långa uppbehåll här i bloggen men jag skyller på den härliga sommaren vi fått och att jag haft fullt upp. 


Vad har jag hunnit med den senaste tiden då?


Varit på bilbingo med Lina, haft min sista dag på lekis, fått "semester", jobbat lite extra på konsum, flyttat ihop med Matte i en 3a på tallvik, städat ur hans gamla lgh, strosat omkring överallt, festat, fotat Frida på hennes bal + varit på hotellet på kvällen, varit på Rockabilly party förra helgen osv osv. Och igår for jag och Lina till Boden för att hälsa på Maggan och hennes karl och se deras restaurang och för att shoppa lite på DollarStore. Sen drog vi vidare till Luleå för att shoppa ännu mer :) 

Och en jäkla massa mer saker. 


Måste bara säga att jag trivs väldigt bra i våran nya lägenhet och nu börjar vi äntligen få klart det mesta. Och känns ut rätt, väligt rätt och skönt att bo med världens finaste. Jag lovar er bilder här framöver när det är mer "klart". Och självklart mer uppdatering i bloggen men vi har inget internet ännu så tillsvidare får det bli lite då & då ....


Nu ska jag göra alla mina tusen ärenden som matte matat på mig idag sen tänkte jag försöka få med mig Lina till poolen och sola & bada :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards