Johannanystrom

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Johanna Nyström - 21 juni 2011 18:20


Har slutat jobba för ett tag sen och fan så trött jag är i huvudet & kroppen. Har varit rull rulle hela dagen och mycket folk. 

Hann inte klart idag så ska och jobba imorgon också tills alla varor är inne, mycket bra med mer arbete men som tungt att jag börjar 07.00 :( Men men nog ska det gå bra. 


Har precis intagit tyggläge i soffan med datorn på magen. Håller på fundera hur fan jag ska orka laga nå mat? Är svin hungrig men helt sjukt slut. Känns ut förbannat jobbigt ställa sig upp nu när man lagt sig. ÅÅÅH!

Nåja, ska försöka ta mig ork att stiga upp och äta nå sen får vi se vad man hittar på!!!

Av Johanna Nyström - 21 juni 2011 13:37


Ännu en dag med en jävla massa regn. Men vilken tur att dom ringde ut mig från Konsum på morgon då så jag fick tjäna lite pengar istället för att ligga inne och glo i de här skit vädret :) 


Är hemma på lunch nu men tänkte snart börja gasa inåt igen så man hinner ta sig en kopp kaffe innan lunchen är slut. Är verkligen mycket göra nu innan midsommar. Kommer vara helt slut ikväll. 


Igår kväll hann jag förresten med att umgås med Helena, sjukt trevligt :) Vi hann surra på om allt möjligt men ska inte gå in på detalj för folk skulle bara tycka vi var knäppa. haha! En ledtråd kan ni iaf få, spöken! ;) Sen blev det häng här hemma och Dan & David kom och hälsade på. 



Förresten så börja jag längta tillbaka till Östersund idag

                   

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards