Johannanystrom

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Johanna Nyström - 20 juni 2011 14:13


Vars fan är solen, sommaren vi hade förra veckan? 


Fan så tråkigt, finns typ ingenting att göra när det bara regnar och är allmänt skit väder. Vill ha sol & varmt så man kan sola och bada, få sig lite färg för jag har inte hunnit med nå utav det eftersom när vi hade kanon väder hade vi fullt upp med att flytta :( 


Har iallafall städat lägenheten nyss och fan så tungt det var. Antar att det är väl nackdelen med att ha en 3a, mer rum och större dessutom. Men nu är det gjort och jag kan pusta ut :) Håller på fundera vad jag skulle ha sysselsatt mig med nu då? Kanske äta frukost? Eller så vänta tills Matte kommer hem och tvinga han hjälpa mig med att sätta upp spegelväggen och den sista hyllan och tavlan. Men men..


Här får ni en bild på mig och världens finaste <3


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards