Johannanystrom

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Johanna Nyström - 17 juni 2011 12:43


Nog är det skönt vara ledig och kunna göra vad man vill, när man vill och inte ha några måsten. 


Idag har jag iallafall hunnit vara med Daniella in till Bränna och gjort några ärenden + att mina klänningar från Nelly som jag betällde igår legade i brevlådan på morgon :) Sjukt att det hann komma idag när jag beställde dom igår. Men måste skicka tillbaka en klänning som var alldeles för stor och ändå var det storlek S som på dom andra, men det skiljer sig väl mycket ibland och när det är olika märken osv. Men dom andra satt perfekt så nu är det bara invänta något bra tillfälle som jag kan ha dom på :)


Fredag idag då, vettefan vad som händer & fötter idag eller ikväll? Orkar inte planera nå heller, jag tar de som det kommer :)

Av Johanna Nyström - 17 juni 2011 09:50


Bilder från balen 2011


                                        


   

           


Blandade bilder


         



Förra helgen


                           

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards