Johannanystrom

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Johanna Nyström - 22 juni 2011 12:58


Go låtar ...









Av Johanna Nyström - 22 juni 2011 11:17


Vaknade inatt och hade garn ont i magen och mådde sjukt illa, hann bara känna av det så fick jag springa till toaletten och spy. Så fick ringa sjukanmäla mig till jobbet idag vilket var väldigt synd eftersom jag verkligen ville jobba och tjäna pengar :( Trodde ju direkt att jag hade åkt på magsjuka men när jag vaknar senare så mår jag bra igen? Och gör det fortfarande. Konstigt. Måste ju ha ätit nå igår som min mage inte tyckte om? För hade det varit magsjuka hade jag ju legat och spytt för fullt ännu och inte bara en gång. Skit också! Så nu fick man ju ännu en värdelös dag att försöka hitta på saker att sysselsätta sig med. suck! 


Får hålla tummarna att min klänning jag skickade tillbaka tidigare för att få en mindre storlek kommer idag, då har jag ju nå att vara glad över och prova iaf :) haha! Nää kanske man skulle göra sig nå frukost?

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards