Johannanystrom

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Johanna Nyström - 19 juni 2011 22:56


Med Lina har jag haft idag. Vi har varit käkat bakismat på Maddes vilket var sjukt gott. Sen har vi hängt hemma hos mig & M med han och Micke en stund innan vi for till Bränna och tog nå varv. 


Nu ligger jag hemma i soffan efter en skön promenad med M. Han håller på laga nå föda åt oss :) Gött! 


Måndag imorgon, och än så länge är jag ledig om dom då inte ringer ut mig imorgon från Konsum men hoppas jag får vara ledig för hade behlvt städa här hemma och sen försöka hinna med att tvätta och städa bilen för fyfan så den ser ut.. Nåja, nu ska jag gå se så han inte bränner sönder maten! 

Puss!

Av Johanna Nyström - 19 juni 2011 16:26


Sjukt bra & trevlig kväll igår :) Mer behöver jag inte säga!


       

             

   

                                   

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards